A man needs a name

Precis vaknat och är hur trött som helst, vädret ser bättre ut idag så funderar på om man ska ta ut hundarna och göra något. Fast jag behöver gå och fixa mitt gymkort så vi får se hur det blir. Kanske hinner med både och !
Helg redan i morgon, ganska sjukt hur fort veckorna går. Sommaren är också slut snart..
Men finns fortfarande lite saker kvar jag ska göra denna sommaren!
Ska nå mitt mål i styrke träning och bygga upp armarna + ryggen.
Åka till ullared ska jag också göra, och även grönalund!
Sommaren går jämt så himla fort, sen har vi en evig vinter.. Så tråkigt!
Jaja , nu måste jag gå upp och göra någon nytta. Skriver ett inlägg senare!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0