Day after tomorrow

Sitter och fixar med bloggen då jag bestämde mig för att börja blogga igen.
Har inte riktigt gjort klart min header så ni får vänta lite med den så länge!
Idag har jag bara tagit det lugnt då det har varit så himla dåligt väder.. Ska snart ut med hundarna och efter det kanske träffa en kompis.
Ska väl skriva ett inlägg och presentera mig och hundarna också, men det får bli senare för har en del saker att göra just nu. Ska även lägga in bilder på lite saker jag köpte i Västerås i Söndags.
Men vi hörs om en liten stund

 



 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Snälla, kan inte du berätta vad som hände med din häst Baloo?

Svar: Vad finns det att berätta? Min mamma sålde honom utan att jag fick veta. Fick bara ett sms där det stod "Baloo åker idag"
generalmarre.blogg.se

2013-07-31 @ 17:32:40
URL: http://eblomqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0