Vem är jag?

Ja.. Vem är jag ?
Jag är 16 år och bor i den lilla staden Köping i Västmanland. Vissa av er vet säkert vem jag är sen tidigare då jag hade en ponny vid namn Baloo. Han såldes dock detta året mot min vilja. Jag fick inte veta att han såldes. Men det är inget jag vill skriva om här. Nu äger jag istället två underbara hundar. Luna & Blade! Luna har jag haft sedan hon var 12 veckor gammal. Blade köpte jag när han var 2,5 år.
Luna är en Amstaff / Dogo argentino (Argentinsk mastiff) och Blade är 80%Pitbull och 20% Amstaff.
Honom köpte jag från ett hundpensionat. Han är omplacerings hund. Polisen tog honom ifrån hans förra ägare då han bitit två människor när han blivit hotad och fått bo på ett opassande ställe. Jag jobbar jätte mycket med honom och har redan sett stor utveckling. Han är knappt aggressiv mot andra människor / hundar längre. Drar och hetsar inte i kopplet och har blivit världens kelgris.
Vi kommer börja träna mycket snart jag och mina hundar, kommer hålla er updaterade med bilder och texter!
Mina intressen är hundar och fotografering, även tatueringar som jag just nu har 3 stycken men kommer tatuera båda armarna fullt plus ryggen.
Vet inte mer vad man ska skriva utan ni får helt enkelt lära känna mig genom mina blogginlägg!
Hoppas ni gillar det ni läser.


 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

test

2013-07-30 @ 19:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0